Διαφημιστικά Ποδήλατα ως μέσο Διαφημιστικής Προβολής

Η προώθηση συνίσταται στην επικοινωνία με τους πελάτες ή τους πιθανούς πελάτες για να πληροφορηθούν όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, που η διοίκηση του μάρκετινγκ αποφάσισε να γνωστοποιήσει στους πελάτες. Προώθηση σημαίνει επικοινωνία διαμέσου της διαφήμισης, των πωλητών της εταιρίας, εκθέσεων, καταλόγων, δημοσιότητας κλπ. Για να πουληθεί ένα προϊόν και για να ικανοποιεί μία συγκεκριμένη ανάγκη του καταναλωτή, πρέπει να επιλεγεί το κατάλληλο δίκτυο διανομής και η κατάλληλη τιμή πώλησής του.

Η επιχείρηση πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα της αγοράς προς το οποίο απευθύνει το προϊόν της, για να πληροφορήσει τους καταναλωτές για την ύπαρξη του προϊόντος, τονίζοντας συγχρόνως τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματά του. Έτσι, η επιχείρηση μέσω των στοιχείων του συστήματος επικοινωνίας προσπαθεί να πληροφορήσει και να πείσει τον καταναλωτή ότι το προϊόν, που του προσφέρει, θα ικανοποιήσει τη συγκεκριμένη ανάγκη του.

Διαφημιστικά ποδήλατα, ως μέσο προώθησης έχουν κάνει την εμφάνιση τους στη Θεσσαλονίκη, στην Τρίπολη και στη Λάρισα με μεγάλη επιτυχία. Το ποδήλατο είναι ένα εύχρηστο ελαφρύ μέσο μετακίνησης το οποίο μπορούν να χρησιμοποιούν οι πωλητές. Προϋπόθεση της χρήσης των ποδηλάτων είναι οι υπάλληλοι να ξέρουν να το χρησιμοποιήσουν.

Στο εξωτερικό τα διαφημιστικά ποδήλατα κινούνται στους ποδηλατόδρομους και σε μαζικά σημεία με πολύ επισκεψιμότητα. Συνήθως οι οδηγοί μοιράζουν και διάφορα εκπτωτικά κουπόνια για την επιχείρηση που διαφημίζουν. Αυτή είναι η λεγόμενη κινητή διαφήμιση με ποδήλατο. Στην χώρα μας ήρθε σαν μια νέα ιδέα για την καλύτερη διαφήμιση και προώθηση των επιχειρήσεων εν μέσω κρίσης με χαμηλό κόστος.

Η διαφήμιση πλέον γίνεται μαζική, πρωτότυπη, άμεση αλλά κυρίως οικονομική με σκοπό καθημερινά να εμπιστεύονται μεγάλες επιχειρήσεις για την διαφήμιση προσφορών, εκπτώσεων αλλά και οτιδήποτε άλλο επιθυμούν να επικοινωνήσουν. Θεωρείται όμως απαραίτητο, το διαφημιστικό μήνυμα, και ειδικά το μήνυμα σε οπτική μορφή, να χαρακτηρίζεται από απλότητα, σαφήνεια, μοναδικότητα και ελκυστικότητα.

Πηγή: http://myportal.gr/diafimistika-podilata-os-meso-diafimistikis-provolis/

No Comments Yet

Comments are closed

ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ